Шеф-кухар Дан Марц: «Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання»
Шеф-кухар Дан Марц: «Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання»
Дан Марц відомий українським рестораторам з майстер-класів на пароконвектоматах ТМ Retigo. Відомий шеф-кухар поділився досвідом з читачами журналу.
РестораторЪ: У чому особливості сучасного обладнання для HoReCa та основні відмінності техніки ТМ Retigo?
Дан Марц: Зараз професійна техніка дуже «розумна» і напхана технологіями. Однак обладнання стало складним в експлуатації, і на практиці використовується лише 30% його потенціалу, хоча замовник оплачує 100%. В результаті 70% інвестицій йдуть у повітря, суттєво зменшуючи коефіцієнт використання та інвестування.
Особливості Retigo — в тому, що замовник отримує тільки ті функції, які він буде застосовувати. Наш головний маркетинговий інструмент — test-drive, коли замовник тестує техніку на своїй кухні. Таким чином, ви платите рівно за те, що використовуєте!
Продуктовий маркетинг Retigo виходить від кухні і кухаря, а не з комфортного офісу в Празі. І тому наше обладнання зрозуміле і просте в роботі, навчанні, використанні та сервісі.
РЪ: Для будь закладів підходить техніка Retigo?
Д. М.: Діапазон застосування Retigo безмежний — від домашньої кухні (є адаптивна модель на 220 В) до круїзного лайнера з високим рівнем сервісу. Крім пароконвектоматів ми виробляємо Holdomat, регенератори, шафи шокового охолодження і заморожування, тому наша техніка універсальна для ресторанного бізнесу.
РЪ: Що ви порадите шеф-кухарям, які будуть працювати з Retigo?
Д. М.: Тільки одне: не соромтеся експериментувати і пускатися у всі технологічні «авантюри», адже Retigo під силу будь-які завдання.
РЪ: Які аргументи ви б привели власнику бізнесу в сегменті HoReCa на користь ТМ Retigo?
Д. М.: Купуючи Retigo, інвестор платить за оптимальне технологічне рішення з максимальною віддачею на своїй кухні. Величезна помилка — відкривати ресторан наспіх. Так ви заздалегідь прирікаєте себе на розтрати: якщо заклад піде, потрібно серйозне обладнання; якщо ні — куплене піде на 50% дешевше первинної вартості. Інвестор повинен вивчити всі марки на ринку, поспілкуватися з користувачами і після приймати рішення. Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання!
РЪ: Які інновації використовуються в техніці ТМ Retigo?
Д. М.: Головна інновація Retigo — нічого зайвого і складного. Ми використовуємо всі відомі на ринку інновації, але нічого «космічного», так як зайві нововведення збільшують ціну. До того ж, із застосуванням і адаптацією інновацій на кухні у персоналу виникають труднощі, що зводить нанівець інвестиції в обладнання.
- Компанія МERX надає послугу розстрочки при купівлі товаруЗ 20.06.2020р. компанія МERX надає послугу розстрочки при купівлі товаруКомпанія МERX надає послугу розстрочки при купівлі товару
- М'ясорубки Sirman - високопотужні та багатофункціональніПрофесійні моделі відрізняються від побутових потужністю, розмірами, швидкістю роботи. Найпростіші за годину здатні переробити до 70 кг продуктів.М'ясорубки Sirman - високопотужні та багатофункціональні