Кошик
19 відгуків
Ціни можуть різнитись від цін на сайті.Уточнюйте у менеджера

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (09.12).

Солом'янська 1, офіс 301, Київ, Україна
Додати відгук
обладнання та меблі для HORECA і магазинів
+380 (44) 492-69-59
+380 (97) 495-53-00

Шеф-кухар Дан Марц: «Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання»

Шеф-кухар Дан Марц: «Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання»

Шеф-кухар Дан Марц: «Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання»

Дан Марц відомий українським рестораторам з майстер-класів на пароконвектоматах ТМ Retigo. Відомий шеф-кухар поділився досвідом з читачами журналу.

РестораторЪ: У чому особливості сучасного обладнання для HoReCa та основні відмінності техніки ТМ Retigo?

Дан Марц: Зараз професійна техніка дуже «розумна» і напхана технологіями. Однак обладнання стало складним в експлуатації, і на практиці використовується лише 30% його потенціалу, хоча замовник оплачує 100%. В результаті 70% інвестицій йдуть у повітря, суттєво зменшуючи коефіцієнт використання та інвестування.

Особливості Retigo — в тому, що замовник отримує тільки ті функції, які він буде застосовувати. Наш головний маркетинговий інструмент — test-drive, коли замовник тестує техніку на своїй кухні. Таким чином, ви платите рівно за те, що використовуєте!

Продуктовий маркетинг Retigo виходить від кухні і кухаря, а не з комфортного офісу в Празі. І тому наше обладнання зрозуміле і просте в роботі, навчанні, використанні та сервісі.

РЪ: Для будь закладів підходить техніка Retigo?

Д. М.: Діапазон застосування Retigo безмежний — від домашньої кухні (є адаптивна модель на 220 В) до круїзного лайнера з високим рівнем сервісу. Крім пароконвектоматів ми виробляємо Holdomat, регенератори, шафи шокового охолодження і заморожування, тому наша техніка універсальна для ресторанного бізнесу.

РЪ: Що ви порадите шеф-кухарям, які будуть працювати з Retigo?

Д. М.: Тільки одне: не соромтеся експериментувати і пускатися у всі технологічні «авантюри», адже Retigo під силу будь-які завдання.

РЪ: Які аргументи ви б привели власнику бізнесу в сегменті HoReCa на користь ТМ Retigo?

Д. М.: Купуючи Retigo, інвестор платить за оптимальне технологічне рішення з максимальною віддачею на своїй кухні. Величезна помилка — відкривати ресторан наспіх. Так ви заздалегідь прирікаєте себе на розтрати: якщо заклад піде, потрібно серйозне обладнання; якщо ні — куплене піде на 50% дешевше первинної вартості. Інвестор повинен вивчити всі марки на ринку, поспілкуватися з користувачами і після приймати рішення. Ми не такі багаті, щоб інвестувати в дешеве обладнання!

РЪ: Які інновації використовуються в техніці ТМ Retigo?

Д. М.: Головна інновація Retigo — нічого зайвого і складного. Ми використовуємо всі відомі на ринку інновації, але нічого «космічного», так як зайві нововведення збільшують ціну. До того ж, із застосуванням і адаптацією інновацій на кухні у персоналу виникають труднощі, що зводить нанівець інвестиції в обладнання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner